loading...
استاتوس
آخرین ارسال های انجمن
محسن بازدید : 612 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

————— اس ام اس رمانتیک , اس ام اس عاشقانه —————

حریف مجلس ماخود همیشه دل می‌برد            علی الخصوص که پیرایه ای بر او بستند
سعدی


آن دم که دل به عشق دهی خوش دمی بود        در  کارخیـر حاجت هیچ استخاره نیست
طبیب اصفهانی


مایة  راحت  و  آسایش   دل  بودی    تو            تا بــرفتی تــو دلـــم هیــــچ نیـاسود بیا
اوحدی مراغه‌ای


دیگران  در  کار دنیایند و  من  در  کار  دل           نیست دوشم زیرباری جز به زیر بار دل
امیری فیروزکوهی


از سر  زلف  تو  شوریدگی   آموخته   دل           و آتش  مهر تو در جان من افروخته دل
خواجوی کرمانی


تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد ، محبتش پایان ندارد ، فراموشیش امکان ندارد .


کسی نیامده جز او سر قرار خودش / نشست غرق تماشای آفتاب خودش / چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح / کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش .


جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !


آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند / یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند .


نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم / ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضیاییم .


دلتنگی های من به تو رفته اند ، آرام می آیند ، در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند .


نمی دانم چه گرمی کرده‌ای بادل نهان ازمن        که تاغافل شوم ازوی دوان سوی تو می‌آیم
حکیم شفائی


دل نیست  کبوتر  که چو برخاست نشنید        از  گوشة  بامی که پـــریدیم ، پـــــریدیم
وحشی بافقی


هنوز  نقش  وجود  مرا  به  پردة هستی         نبسته بود زمانه که دل به مهر تـو بستم
مهرداد اوستا


ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند          چون تو را نوح است کشتیبان ‌زطوفان‌غم‌مخور
حافظ


بسی  گفتند :  دل  از   عشق  برگیر           که نیرنگ است وافسون است وجادو است

ولی   ما   دل  به  او  بستیم  و دیدیم          که این زهــــر است امــّـا نــوش دارو است
فریدون مشیری


هرشب منم بایاداو وین چشم شب بیدارتن      در سینه می‌گرید دلم وای از دل بیمارمن
مهدی سهیلی


قطرة  خون   تازه‌ای از  تو  رسیده بر دلم        به که به دیــده جا دهم تازه رسیدة تـــرا
فروغی بسطامی


چودل دردیگری بستی نگاهش دارمن رفتم       چورفتی در پی دشمن مرا بگذار من رفتم
اوحدی مراغه ای


تو را چندین که با من بود یاری بندگی کردم     چو دانستم که غیرازمن گرفتی یارمن رفتم
اوحدی مراغه ای

برون کردی مرااز دل چو دل با دیگری داری       کجا یادآوری از من که از من بهتری داری
اوحدی مراغه ای


ز بسکه دیدة من از غم شبــانه گـریست        سحـر به درد دل من دل زمــانه گریست
مجید شفق


به کعبه رفتم و دل نـالـه کرد تا دم صبح         ولی برای خدا نی برای خــــــانه گریست
مجید شفق


دل گرفتارغم و درد است یک بارش مسوز      از  برای  محنتش  بگذار یک چنـــدی دگر
بابا فغائی


خاموشی  لبم  نه  ز  بیداری و رضاست       ازچشم من ببین که چه غوغاست در دلم

سایه


بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد / چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد .


عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام ، زانوی غم است !


همیشه از فاصله ها گله مندیم ، شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود .


گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی / حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی / من که از یاد تمام آشنایان رفته ام / وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی .


دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم           باید اوّل به تو گفتن که چنین خوب چرائی


ازهرچه می‌رودسخن دوست خوشتر است        پیغــــام  آشنـــا نفس روح پرور است



گر مُخیّر بکنندم به قیامت که چه خواهی         دوست مارا وهمه نعمت فردوس شمارا
سعدی



عشق‌پیش ازاجلم کشت وبه مردن نگذاشت      شادازاینم که مرادوست به دشمن نگذاشت
شوشتری


برای  خاطر  دشمن  ز  ما  بریدی    مهر          طریق دوستی این است؟مرحباای دوست
وصال شیرازی



خودپرستی زشما دوست پرستی از من          غم جـــان است شما را غم جانانه مرا
علی اطهری



ز حد گذشت  جدائی میان ما ای دوست         بیا  بیا  که  غلام  توام  بیا  ای دوست
سعدی



هزار  سال  پس  از  مرگ من چو باز آیی         ز خاک نعره بر آرم که مرحبا ای دوست
سعدی



چو  روز  حشر  برآریم  سر  ز خواب اجل         به روی دوست شود باز چشم بستة ما
بابافغانی


شور  بزم  دوستان از نالة گرم من است         همچو بانگ نی میان انجمن پیچیده ام
بهادر یگانه


دمی‌بادوست‌درخلوت‌به ازصدسال درعشرت       من آزادی نمی خواهم که بایوسف به زندانم
سعدی


سخن  گفتن  مرا  یک  لحظه بــــا دوست         بسی خــــوشتــــر زعمـــــر جاویدانی
نوید خراسانی



دوست  آن  دانم  که  گیرد دست دوست         در پریشان حـــــالی و درمــــــاندگی
سعدی



گر  از  دوست چشمت بر احسان اوست         تو در بند خــــویشی نه در بند دوست
سعدی



به جهان خرّم ازآنم که جهان خرّم ازاوست         عــاشقم برهمه عالم که همه عالم ازاوست
سعدی


گر برود جان ما در طلب وصـــــــل دوست         حیف نباشدکه دوست دوسترازجان ماست
سعدی


زنده  شود  هر  که  پیش  دوست  بمیرد          مرده دل است آن که هیچ دوست نگیرد
سعدی


کلافه شدن یعنی : دلتنگ کسی باشی که نیست و حوصله ی کسی را نداشته باشی که هست !


با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود / از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود .


میگن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه ، از اون پنجره من رو هم دعا کن .


لعنت به همه ی قانون های دنیا که در آن شکستن دل پیگرد قانونی ندارد .



به  یادگار  دلی  داشتم  ز حضرت دوست         ندانم  از  چه  سبب  دوست  یادگار ببرد
شمس مغربی



دوست حق داشت اگرپای به چشمم ننهاد         دید کز  اشک  روان  هر  طرفش دریا بود
محیط قمی


مست می ‌باش که درعالم مستی بادوست        رمزها هست که در عالم هشیاری نیست
شوریده شیرازی



گر نیست به کام تو پریشانیم ای دوست         بازآ  که   پریشان تر  از  این  نیز  توان شد
پژمان



به تحریک حسادت، یا  تغافل، بازبان بازی         به کوی دوست با صد حیله راهی کرده‌ام پیدا
پژمان


بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن .


دلم درد میکند ، انگار خام بودند خیالهایی که به خوردم داده بودی .


چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟ وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه ی ما !


دلم برایت تنگ شده است ، چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع ، می دانم تقصیر تو نیست ، قطعا تقصیر اشکال هندسی ست .


دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه / که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه .


هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم ، حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست !


گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد / چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد .

__________________ اس ام اس عاشقانه ، sms عاشقانه__________________
شرح جفای دوست نه بهر شکایت است       مقصود ذکر اوست دگرها حکایت است
فیضی تربیتی


رفتی ز چشم و مانده به جا ماجرای تو         خالی است در دو دیده ام ای دوست جای تو
قصاب کاشانی

مطالب مرتبط:

اس ام اس عاشقانه-love sms

اس ام اس جالب و خنده دار تبریک عید نوروز

اس ام اس چهارشنبه سوری

اس ام اس دانشجویی

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس خنده دار

اس ام اس تبریک سال نو

اس ام اس عید نوروز92



برچسب ها sms رمانتیک، sms عاشقانه، اس ام اس love، اس ام اس رمانتیک و عاشقانه، اس ام اس عارفانه، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس عاشقانه جدید، اس ام اس عاشقانه زیبا، اس ام اس عاشقانه مرداد 90، اس ام اس عاشقانه و رمانتیک، اس ام اس عاشقانه و عارفانه، اس ام اس عشق، اس ام اس عشقولانه، اس ام اس عشقی، اس ام اس لاو، اس ام اس های عاشقانه، اشعار عاشقانه، جملات کوتاه عاشقانه، جمله های عاشقانه، جمله های کوتاه عاشقانه، شعر عاشقانه، شعرهای کوتاه عاشقانه، عشق، مسیج رمانتیک، مسیج عاشقانه، موبفا، پیامک عاشقانه، پیامک عشقولانه، پیامک عشقی , sms رمانتیک، sms عاشقانه، اس ام اس love، اس ام اس رمانتیک و عاشقانه، اس ام اس عارفانه، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس عاشقانه جدید، اس ام اس عاشقانه زیبا، اس ام اس عاشقانه مرداد 90، اس ام اس عاشقانه و رمانتیک، اس ام اس عاشقانه و عارفانه، اس ام اس عشق، اس ام اس عشقولانه، اس ام اس عشقی، اس ام اس لاو، اس ام اس های عاشقانه، اشعار عاشقانه، جملات کوتاه عاشقانه، جمله های عاشقانه، جمله های کوتاه عاشقانه، شعر عاشقانه، شعرهای کوتاه عاشقانه، عشق، مسیج رمانتیک، مسیج عاشقانه، موبفا، پیامک عاشقانه، پیامشقی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نامه‌ام بايد کوتاه باشد ساده باشد بی حرفی از ابهام و آينه از نو برايت می‌نويسم حال همه‌ی ما خوب است اما تو باور نکن!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عشقتو با یک میلیارد دلار عوض میکنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 352
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 1,108
  • باردید دیروز : 730
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,860
  • بازدید ماه : 10,996
  • بازدید سال : 88,916
  • بازدید کلی : 1,577,105